Sabtu, 12 Mac 2011

2011

dah lama x update blog. sbb nya terlalu busy untuk menaip. hahahaha... tp aku mmg bz pon. bz setup kan kehidupan setelah married ! ahahah :p chare x ayat aku ? hehehe

ape pon tahun 2011 ni aku rase tahun yang penuh cabaran. tah la, aku pon x tahu kenape aku ckp mcm tuh. sbb nya, aku dpt rase mcm tu.... 2011 ni banyak beno matlamat dan keinginan... mcm2 laa.. contoh nye ??

nak beli umah
nak dpt baby
nak kuruskan badan (every year punya azam)
nak simpan duit banyak2
nak beli HP baru ! huhuhuuh

ishh.. kalu nak cite x abis sampai berpage2 pulak kang blog ni. ahhahahahahaa

Masa january 2011, xde banyak cite sangat.. cuma nya, kiteorg kat opis ni kene standby class utk sabtu dan ahad. masa tahun 2010 hanya standby ari ahad je. la ni dah sampai sabtu ahad. mmg syok ar leh dpt o.t banyak.. tp letih dia x leh blah laaaaaa... 8 hari keje 1 hari cuti. aduhhhhhhh.... sengal2 otot idung aku. :p tp ok ok jelah kan.. xde ape yg menarik sgt la... ;)

Feb 2011 plak? ermmm.. masa raya cina tuh, aku follow husband i punya family ke Kelantan. sbb nya? g meminang awek belah kelantan. Sepupu awa nama dia han. Han ni nikah dgn org kelantan, bachok. Nama wife han ialah Nisa! ehehee org nye berkulit putih, tinggi... comel2 cam aku.. tp die kurus la. hahahahaa... kiteorg bertolak rabu malam dan balik KL ari sabtu. hehehee.. 17 jam dlm bus. aduhaiiiiii lenguh2 kaki aku. letih woooo, jgn naik bus lg wei...x sanggup ! tp sonok ar, ramai2. semua sepupu2 n saudara ~ ;)

Lepas tu, dlm bulan february ni, sepatutnya jatuh nye tarikh birthday girl. hehehe aku laa birthday girl nya! tp tahun ni feb sampai 28 aje tarikhnya. aku nye birthday 29hb. hehehe tp aku tetap dpt hadiah dr husband tercintan ! :p wow ! aku dpt hadiah flipflop dr esprit.. kaler pink tau! ;) ehhehehe tq sayang. setiap tahun die tetap x lupa nak wish n bg hadiah ! luv it. ;) tq b, ayg cinta b.

dah la tuh, penat lak..
nnt cite lagi la ok..

bye !

Tiada ulasan: