Khamis, 25 November 2010

aku merajuk semalam

dear all,

ya! aku merajuk ngan suami aku semalam! gara2 nya sebab aku nak tgk cite Korea! Daring Woman! dan dia nak tgk cite hantu astro ria "Kum Kum" ! benci kau!

Mcm ni, umah kiteorg dah pasang astro byond. sejak pasang byond ni, mcm2 cerita yang ada kan. lagi banyak la cerita dlm package byond ni! nak dijadikan cerita.. umah kiteorg ade dua tv. satu utk byond dan satu lg utk tv biasa ajo. yang aku ni, degil skit la.. aku nak tgk cite korea. cite korea ni mmg best.. layan habis laa.. mcm mak2 kite tgk cite indon.. tgk je cite tu sampai beratus2 episod kan. mcm tu gak la cite korea! lagi layan lagi la menjadi2 kan... !!

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii.... husben den ni x mahu tgk cite Korea!! die bangkang abis kalau tgk cite Korea nie. ahahahhahaa.. tp aku tetap berdegil!

selalu nya, sebelum cite korea start, aku akan siapkan kerja2 umah! kehkehkeh... masak, basuh, kemas umah, gosok baju ke kan. kite bg makan dulu kat suami kita. baru die senang hati! hihihihi... br aku leh layan cite korea dengan aman nya!!

aman ??????? aduh, malam td mmg x aman langsung aku tgk cite korea! Dia bising2 x nak tgk cite korea kan. yg aku degil nak tgk cite korea! terus la jadi x aman damai. aduhai.......... die rengek2 die ckp "awa nak tgk cite kum kum..asik2 koreaaaaaaaaaaa ajo! bosan laaaaa... die pon membebel! bla bla bla bla blaaaaaaaaaa....... yg aku buat pekak memula nya... last2 terus aku bangun dari sofa.. aku ckp.. "xpelah, b tgk la cite ape b nak tgk, ayg dah x nak tgk dah... b tgk la tv b." aku merajuk ni!! merajuk gile!! tp nada aku ckp tu sedih + sebak arr!! gile aku ni!! sedih gile aku... sbb die bebel2 tuh die ckp nak kuwa g PPH nak g minum! amboi2....... x leh ke duk umah ajo !! asik2 nak g PPH!! nak ugutttt aku. bengang la kan. hehehehe..........

Aku blah je dari tgk tv.. terus aku masok bilik n mengosok baju.. sambil sedih2.. .. :( lepas abis gosok baju, dah x tahu ape nak buat.! terus aku semayang n baca yassin utk tenangkan hati aku nie! yang dia kat depan tu layan tv sorang2 tgk cite korea! die dah rasa bersalah la tuh!! aku lantak kan die dok sorang2 kat depan tuh..! aku buat derk je x kuwa bilik..!! aku terus mengaji... !

selesai mengaji, terus aku buat2 sebok kemas2 dapo plak. die plak pasang lg cite korea tuh..! hek elehhhhhhhhhhhh !! lg la aku bertambah sedih!! pas abis kemas dapo, terus aku g depan tv, aku tukar channel lain. aku ckp kat dia "td b nak sgt tgk cite b kan, nape nak tgk gak cite korea! jgn tgk2 cite korea! b kan benci cite korea tuh!! sebijik kena! pas tu die sound aku balik lak "kan td ayg nak tgk sgt cite ni, meh la tgkk...!! aku ckp balik " xpelah b, ayg x tgk pon xpe la b.... hmmmm. terus aku masok bilik n ZZzzz sambil berair mata! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............. die x kan pujuk aku punya! kalau aku majok.. die mmg x kan pujuk. dan aku kan pujuk hati aku sendiri.. nangis la aku sendirian dlm bilik. uwaaa uwaa.. sob sob.. hingusss leleh. huhuhuhu..

bile aku nangis tu, aku sakit hati kan. aku terus sms dia.. padahal kiteorg satu rumah ni!! hihihihi.. gile kan. aku sms dia aku ckp "b, nape b x bg ayg tgk cite korea tuh. ayg suke tgk cite korea tuh. nape b wat mcm ni.. b suke ke tgk ayg sedih2 n terkilan! dulu masa x kawin lg, ayg majok b pujuk.. tp lepas kawin ayg majok b x pujuk pon! b biar je ayg! nape b wat mcm niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! ha tudia! aku lepaskan geram dgn sms. terus die top tv n lampu. dan die baring seblah aku n tepok2 aku. ahhahahahaa.......................

dan masa tu la sesi soal hati ke hati terjadi..........

jeng jeng jenggggg................

Tiada ulasan: